Dynamics NAV FAQ

 

Ligner det nye Dynamics NAV mit gamle Dynamics NAV?
Nej, det gør det ikke. Systemet er rollebaseret og brugerfladen er ændret. Det betyder, at den enkelte medarbejder har let adgang til egne arbejdsområder.

Kan jeg få lavet om i mine fakturaer?
Ja.

Kan jeg nemt betale mine kreditorer ved overførelse af fil til bank?
Ja, men det kræver tilkøb af modulet Payment.

Kan jeg oprette flere regnskaber i Dynamics NAV?
Ja.

Kan jeg tilkøbe ekstra moduler?
Ja.

Kan jeg integrere Office 365 med mit Dynamics NAV?
Ja du kan godt integrere Office 365 med dit økonomisystem.

Er der mulighed for support?
Ja, man kan tegne et abonnement eller betale efter forbrugt tid. Se mere her om Dynamics NAV support.

Hvad sker der med mine data efter de 30 dages gratis prøvetid?
Ønsker du at tegne et abonnement fortsætter du bare på allerede oprettede data. Ellers spærres brugeradgang.

Bliver Dynamics NAV automatisk opdateret med ny funktionalitet?
Nej, men du har selvfølgelig altid mulighed for at få opdateret dit økonomisystem og eventuelle individuelle tilretninger til nyeste version. Dette er dog ikke en del af dit abonnement og vil derfor blive faktureret efter gældende timepris.
 
Hvad med backup af mine data?
Backup foretages helt automatisk af Microsoft, da systemet ligger "i skyen".

 

 

Navigation